Navigatie

Garantie

Het leveren van goede producten en een goede service vinden wij erg belangrijk. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Mocht er iets mis zijn met uw bestelling vragen wij u binnen 14 dagen contact met ons op te nemen. Indien het gebrek binnen de garantie valt zullen wij het product indien mogelijk kosteloos vervangen. Is dit om wat voor reden dan ook niet mogelijk ontvangt u het gehele aankoopbedrag retour. 

Klachten

Hoewel we proberen alles in goede banen te leiden kan het voorkomen dat er iets niet helemaal loopt zoals gepland. Heeft u een klacht of bent u niet tevreden? Geef dit dan zo snel mogelijk per e-mail aan ons door (info@hetijsselhuys.nl). Samen proberen we dan tot een passende oplossing te komen. Blijft er een geschil? Dan kunt u deze voorleggen aan een geschillencommissie of u kunt uw klacht aanmelden bij het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

Volg ons op facebook en blijf op de hoogte van onze nieuwste artikelen. Tevens houden wij op facebook geregeld leuke winacties waarbij u kans maakt op een mooi cadeau !

Klik op onderstaande banner om naar onze facebook pagina te gaan:

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Gastenboek

  • 24-04-2018 - Heel erg bedankt voor de snelle levering, bedankt ook voor...  lees meer
  • 19-04-2018 - Bestelling ontvangen, dank je wel voor de snelle levering, super...  lees meer
  • 22-03-2018 - Hoi Agnes
    Bijdeze wilde ik je bedanken voor de mooie olijvenbak!
    Ik...  lees meer
Plaats een bericht

Aanbieding

 

© 2015 - 2018 Het IJsselhuys | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel